روی تلفن همراه گاوصندوق داشته باشید

قفل‌گذاری در برنامه‌های مختلف تلفن همراه و روی برنامه‌هایی که دوست نداریم دیگران آن‌ها را مشاهده کنند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت برای یک گوشی خوب می‌باشد زیرا امر محافظت از اطلاعات خصوصی از همان اول ساخت تلفن‌های همراه مد نظر سازندگان و مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه بوده و تا به امروز همچنان هم ادامه دارد.
به دلیل اهمیت زیاد این موضوع قصد داریم به شما نرم‌افزاری را معرفی می‌کنیم که App Protector Pro نام دارد.
با کمک این نرم‌افزار تخصصی شما در هر سطحی که باشید می‌توانید روی قسمت‌های مختلف گوشی تلفن‌همراه خود رمز قرار دهید و مشاهده آن برنامه یا محتویات آن را برای افراد دیگر غیر ممکن کنید. نرم‌افزار App Protectpr Pro یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند در زمینه محافظت از اطلاعات شخصی در گوشی‌های تلفن‌همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌باشد به طوری که شما می‌توانید هر نرم‌افزاری که مایل باشید را روی تلفن همراه خود قفل کنید.
برای مثال این که این امکان را داشته باشید که روی پیامک‌های خود یا روی Gmail، گالری عکس‌ها و یا حتی روی مارکت خود رمز بگذارید. شما می‌توانید فقط نرم‌افزارهای حساس تلفن همراه‌تان را قفل کنید این امر باعث می‌شود در مواقعی که تلفن همراه‌تان را به کسی می‌دهید خیالتان از اطلاعات شخصی‌تان راحت باشد.
در این نرم‌افزار می‌توانید رمز عددی یا یک رمز الگودار یا همان پترن (pattern lock) برای نرم‌افزارهای‌تان انتخاب کنید. پس از باز کردن نرم‌افزارها در قسمت نوار وضعیت یک علامت قفل ظاهر می‌شود.
برای دوباره قفل کردن نرم‌افزارها شما می‌توانید از دو روش استفاده کنید. در حالت اول صفحه گوشی خود را به حالت استراحت وارد کرده یا این که در حالت دوم روی علامت قفل در نوار وضعیت کلیک کنید.
شما در نرم‌افزار App Protectpr Pro می‌توانید انتخاب کنید که بعد از بستن نرم‌افزار چه اتفاقی برای برنامه‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، بیفتد.برای مثال این که آیا اصلا خود نرم‌افزار هم قفل شود یا خیر.
در برنامه App Protectpr Pro یک فهرست از نرم‌افزارهای نصب شده روی گوشی شما موجود می‌باشد که شما از این فهرست می‌توانید نرم‌افزارهایی را که باید روی آن‌ها رمز گذاشته شود، انتخاب کنید. اگر رمز عبورتان را فراموش کردید می‌توانید با مشخص کردن یک ایمیل از قبل رمز عبور خود را بازیابی کنید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید